کد خبر : 182934
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 11:45

دیدار با خانواده دو شهید مسیحی

دیدار با خانواده دو شهید مسیحی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی گفت:بخش زیبایی از تاریخ دفاع مقدس مربوط به ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان ارمنی و مسیحی است. به گزارش ایسنا، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی و مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و آغاز سال جدید

دیدار با خانواده دو شهید مسیحی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی گفت:بخش زیبایی از تاریخ دفاع مقدس مربوط به ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان ارمنی و مسیحی است.

به گزارش ایسنا، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی و مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) و آغاز سال جدید میلادی، با حضور در منزل شهیدان «سرگون آکویانس بالانجی» و  «قایجاق داوتیان» با خانواده این دو شهید مسیحی دیدار کرد.

استاندار آذربایجان غربی در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: پیروان اقوام و ادیان و مذاهب مختلف در کشور و استان، شهدای زیادی را تقدیم ساحت مقدس انقلاب اسلامی کرده‌اند.

معتمدیان افزود: به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، امنیت پایدار در جای جای ایران اسلامی برقرار است و مردم ایران اسلامی به تمامی این شهدا که در راه دفاع از میهن و آرمان های نظام، جان خود را فدا کرده اند مدیون هستند.

وی صبر، شکیبایی، ایثار و فداکاری خانواه های معظم شهدا را ستود و گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه تک تک افراد جامعه و بویژه مسئولان است .

همچنین مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی در این دیدارها  با تبریک فرا رسیدن سال جدید میلادی و میلاد حضرت عیسی‌ گفت: بخش زیبایی از تاریخ دفاع مقدس مربوط به ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان ارمنی و مسیحی است.

فعال یادآور شد: حضرت عیسی پیامبر صلح و رحمت است و به برکت آموزه‌های متعالی این حضرت امروز شاهد وحدت و مودت بین مسیحیان و مسلمانان در کشورمان هستیم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح