کد خبر : 182180
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:57

کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه بیولوژی و بیوتکنولوژی در اپیدمی کرونا

کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه بیولوژی و بیوتکنولوژی در اپیدمی کرونا

انجمن علوم گیاهی دانشگاه خوارزمی به مناسبت ۲۹ بهمن روزکارآفرینی، وبینار «کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه بیولوژی و بیوتکنولوژی در اپیدمی کرونا» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی با کارآفرینی”، “کارآفرینی در شرایط اپیدمی کرونا”، “اشتغالزایی و کاریابی در حوزه زیست فناوری”، “نقش بیوتکنولوژی در تولید ثروت”، “بررسی نیاز بازارهای علوم زیستی

کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه بیولوژی و بیوتکنولوژی در اپیدمی کرونا

انجمن علوم گیاهی دانشگاه خوارزمی به مناسبت ۲۹ بهمن روزکارآفرینی، وبینار «کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه بیولوژی و بیوتکنولوژی در اپیدمی کرونا» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی با کارآفرینی”، “کارآفرینی در شرایط اپیدمی کرونا”، “اشتغالزایی و کاریابی در حوزه زیست فناوری”، “نقش بیوتکنولوژی در تولید ثروت”، “بررسی نیاز بازارهای علوم زیستی و بیوتکنولوژی”، “سازماندهی دانشجویان در تیم‌های تحقیقاتی و کارآفرینی”، “آشنایی با اختراعات”، “شناخت بازارهای شغلی و ایجاد کسب و کار” و همچنین پرسش و پاسخ ویژه دانشجویان از موضوعات این نشست است.

این برنامه با حضور و ارائه دکتر کامران یاراحمدی ـ رئیس مرکز نخبگان برتر زیست فناوری ۲۹ بهمن ساعت ۱۸ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام به لینک  https://zist-fan.ir/events/?p=۵۳۷۷ مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح