کد خبر : 183997
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 16:03

اهداء ۷۰ هزار بسته معیشتی و ۲۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان البرزی

اهداء ۷۰ هزار بسته معیشتی و ۲۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان البرزی

ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز از برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی استان با محوریت جشن نیکوکاری خبر داد. محمد محمدی فرد با اشاره به برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری اظهار کرد: این مرحله از رزمایش با هدف یاری رسانی به نیازمندان در روزهای پایانی سال و در راستای

اهداء ۷۰ هزار بسته معیشتی و ۲۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان البرزی

ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز از برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی استان با محوریت جشن نیکوکاری خبر داد.

محمد محمدی فرد با اشاره به برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری اظهار کرد: این مرحله از رزمایش با هدف یاری رسانی به نیازمندان در روزهای پایانی سال و در راستای جشن نیکوکاری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  در جریان برگزاری نهمین مرحله از این رزمایش بیش از ۷۰ هزار  بسته معیشتی و۲۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان اهداء شد.

محمدی فرد گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به برگزاری هرچه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح