کد خبر : 182331
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:19

ایجاد تعاونی ها منجر به تشکیل مراکز خوداشتغالی سازمان یافته می شوند

ایجاد تعاونی ها منجر به تشکیل مراکز خوداشتغالی سازمان یافته می شوند

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت:ایجاد تعاونی ها منجر به تشکیل مراکز خوداشتغالی سازمان یافته می شوند. احمد حسین زادگان در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان  مازندران که با حضور علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که تقویت تولید و سرمایه گذاری همواره مورد

ایجاد تعاونی ها منجر به تشکیل مراکز خوداشتغالی سازمان یافته می شوند

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت:ایجاد تعاونی ها منجر به تشکیل مراکز خوداشتغالی سازمان یافته می شوند.

احمد حسین زادگان در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان  مازندران که با حضور علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که تقویت تولید و سرمایه گذاری همواره مورد حمایت دولت است، افزود: برای حل مشکلات تولید و سرمایه گذاران اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و همواره برای حل مشکلات توسعه ای استان رایزنی کرده ایم.

حسین زادگان، اظهارکرد: برای کاهش اتکا دولت به درآمدهای نفتی باید گلوگاه های فرار های مالیاتی شناسایی و بسته شود.

وی ابراز کرد: ایجاد تعاونی ها منجر به تشکیل مراکز خوداشتغالی سازمان یافته می شوند که علاوه بر مزایای اقتصادی و اجتماعی با عملی نمودن ارزش های معنوی و فرهنگی گام بزرگی در جهت برقراری عدالت اجتماعی برداشته می شود.

استاندار مازندران یادآور شد: صنعت بیمه در توسعه اقتصادی کشورها، اطمینان در سرمایه گذاری و ایجاد اعتبار در مبادلات بازرگانی نقش بسزایی دارد؛ این نقش به ویژه در تحقق و افزایش سرعت معاملات بین المللی آشکارتر می شود.

حسین زادگان، گفت: به منظور ارتقای شاخص های سهولت کسب و کار و مدیریت یکپارچه در انعقاد قرارداد بیمه اعتباری تسهیلات با شرکت های بیمه تمامی بانک های دولتی، غیر دولتی، شرکت دولتی، پست بانک و موسسه اعتباری توسعه در استان مازندران نسبت به اجرایی کردن بخشنامه بانک مرکزی در این راستا تکلیف دارند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح