کد خبر : 187360
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 18:01

بارش برف و باران در قم

بارش برف و باران در قم

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه دمای امشب به صفر درجه سانتی گراد می‌رسد، گفت: برای امروز آسمانی نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. محمدرضا قاضی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: برای امروز آسمانی نیمه ابری تا ابری و در برخی

بارش برف و باران در قم

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه دمای امشب به صفر درجه سانتی گراد می‌رسد، گفت: برای امروز آسمانی نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا قاضی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: برای امروز آسمانی نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای امشب به صفر درجه سانتی گراد می‌رسد، گفت: حداکثر دمای امروز ۱۲ درجه سانتی گراد است.

وی بیان کرد: روز سه شنبه قم شاهد آسمانی صاف تا کمی ابر و در بعداظهر وزش باد نسبتا شدید است.

کارشناس هواشناسی افزود: برای چهارشنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی بابیان اینکه بیشینه دما سه شنبه ۱۱ درجه و کمینه آن ۴ درجه سانتی گراد است، ادامه داد: حداقل دمای چهارشنبه صفر و حداکثر دمای آن ۱۰ درجه سانتی گراد خواهد بود.

انتهای پیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح