کد خبر : 188264
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 18:05

تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی  منعقد شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منعقد شد. ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری،۲۰ بهمن‌ماه در این  آیین، با اشاره به رتبه بالای بیکاری در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اظهار کرد: کسب و کارهای خانگی برای قشر دانشجو می‌تواند دانشجویان را برای ورود به بازار

تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی  منعقد شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری،۲۰ بهمن‌ماه در این  آیین، با اشاره به رتبه بالای بیکاری در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اظهار کرد: کسب و کارهای خانگی برای قشر دانشجو می‌تواند دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های خوبی در بحث مزارع گیاهان دارویی، اسانس‌گیری گل‌محمدی و گیاهان دارویی، کارگاه‌های تولیدی دارد، که خوشبختانه بحث برند این واحدهای تولیدی حل شد.

رحیمی تاکید کرد: می‌توان با ارائه تسهیلات و آموزش‌های مهارتی دانشجویان را به سمت اشتغالزایی سوق داد.
در ادامه سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: کسب مهارت در کنار تحصیل برای دانشجویان یک ضرورت محسوب می‌شود و دانشجویان می‌تواند در کنار تحصیل علم و دانش با مهارت راه‌اندازی کسب و کار خانگی با کمک جهاد دانشگاهی آشنا و حتی ورود پیدا کنند.

وی افزود: دانشجویان برخی دانشگاه‌هایی که شهریه پرداخت می‌کنند، می‌توانند در کنار تحصیل با راه‌اندازی مشاغل خانگی بار مالی ناشی از تحصیل را تا حدودی جبران کنند و برای خود منبع درآمدی داشته باشند.

رضایی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک ظرفیت عظیم نیروی انسانی به خصوص در حوزه دانشجویی برای ورود به مشاغل خانگی دارد و جهاددانشگاهی نیز با تجربه بسیار خوبی که در طرح مشاغل خانگی در استان برای بیش از ۲۸۰۰ نفر از زنان استان اجرا شد و کمک بسزایی  در در رفع بیکاری در استان داشته است.

وی با بیان اینکه اتصال به بازار یکی از مشکلات تولیدکنندگان در بحث مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک است، عنوان کرد: جهاددانشگاهی در اجرای ‌طرح نوین مشاغل خانگی به‌عنوان نهاد توسعه‌ای و تسهیل‌گر فاز اتصال به بازار را در دستور کار قرار داد.

رضایی ادامه داد: در حوزه آموزش های کوتاه مدت تخصصی و اشتغال محور جهاد دانشگاهی نیز برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می تواند تاثیر بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال جوانان داشته باشد.

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: این نهاد انقلابی آمادگی دارد با استفاده از همه ظرفیت ها  برای همکاری دو جانبه میان جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی برای فعالیت های فرهنگی ، پژوهشی ، آموزشی و اشتغال و کمک به ایجاد کسب و کار و فرهنگ کارآفرینی گام های بسیار موثری بردارند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح