کد خبر : 191321
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:15

تقدیر از ۶ کشاورز نمونه گلستان

تقدیر از ۶ کشاورز نمونه گلستان

ایسنا/گلستان سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی به‌صورت وبینار با سراسر کشور با حضور دکتر روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد. در این مراسم که به‌صورت همزمان با حضور مسئولان در سالن اجتماعات استانداری گلستان و فرمانداری گنبدکاووس برگزار شده بود، از حسین پدیسار، سبحان نظر پران دوجی، علی فرشباف،

تقدیر از ۶ کشاورز نمونه گلستان

ایسنا/گلستان سی و پنجمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی به‌صورت وبینار با سراسر کشور با حضور دکتر روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

در این مراسم که به‌صورت همزمان با حضور مسئولان در سالن اجتماعات استانداری گلستان و فرمانداری گنبدکاووس برگزار شده بود، از حسین پدیسار، سبحان نظر پران دوجی، علی فرشباف، رضا مبصری و ارازقلی سلطان شیخی به عنوان کشاورزان نمونه استان و از سمیرا سنجه ونلی به عنوان کشاورز نمونه در سطح ملی با حضور وبیناری رئیس‌جمهور تقدیر به عمل آمد.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: در استان اقدامات خوبی در زهکشی انجام شده و این کار باعث افزایش تولید محصولات کشاورزی شده است. زهکشی همچنین کیفیت خاک را افزایش می‌دهد.

هادی حق‌شناس بیان کرد: در شیلات و ماهیان خاویاری اقدامات بسیار خوبی در استان خصوصاً شهرستان گمیشان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال زراعی گذشته تولیدات محصولات کشاورزی در استان ۲۵۰ هزار تن افزایش داشته است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند، گفت: در سال‌های گذشته ۷۵ هزار واحد مسکونی در روستاهای گلستان مقاوم‌سازی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: در سال جاری گلستان با تولید ۲۷۰ هزار تن گوشت سفید، رتبه نخست تولید این محصول را در کشور کسب کرد.

مختار مهاجر بیان کرد: عشایر بزرگترین تولیدکنندگان دام در گلستان هستند و نزدیک به ۷۰۰ هزار دام سبک را پرورش می‌دهند.

مهاجر بیان کرد: امسال با همکاری بانک کشاورزی، ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب “کارت کشاورز” به‌منظور خرید نهاده و سم، به کشاورزان استان پرداخت شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح