کد خبر : 208289
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 21:00

جزئیات Google Pixel Buds Pro 2 لو رفت

جزئیات Google Pixel Buds Pro 2 لو رفت

Pixel Buds Pro 2 گوگل در رویداد سخت افزاری بزرگ این شرکت در ۱۳ آگوست، کمتر از ۲۴ ساعت دیگر از انتشار این پست، رونمایی خواهد شد. و اکنون ما یک نشت لحظه آخری در مورد Pixel Buds Pro 2 داریم که جزئیات بیشتری در مورد آنها به ما می دهد. ظاهراً Pixel Buds Pro

Google Pixel Buds Pro 2 details leak

Pixel Buds Pro 2 گوگل در رویداد سخت افزاری بزرگ این شرکت در ۱۳ آگوست، کمتر از ۲۴ ساعت دیگر از انتشار این پست، رونمایی خواهد شد. و اکنون ما یک نشت لحظه آخری در مورد Pixel Buds Pro 2 داریم که جزئیات بیشتری در مورد آنها به ما می دهد.

ظاهراً Pixel Buds Pro 2 دارای قابلیت تشخیص مکالمه خواهد بود و با پیکسل واچ، تبلت پیکسل و تلفن پیکسل شما ارتباط یکپارچه خواهد داشت.

جزئیات Google Pixel Buds Pro 2 لو رفت
آنها قرار است به عنوان ۸ ساعت عمر باتری و ۳۰ ساعت زمانی که مورد را در نظر بگیرید، تبلیغ می شود. Pixel Buds Pro 2 به تراشه Google Tensor A1 مجهز خواهد شد که ظاهراً باید «دو برابر حذف نویز فعال» را فعال کند، هر چه که باشد.

انتظار می رود Pixel Buds Pro 2 با قیمت ۲۲۹ دلار / ۲۱۹ پوند / ۲۴۹ یورو به فروش برسد. همه این اطلاعات باید در عرض چند ساعت به طور رسمی توسط گوگل تایید شود، پس با ما همراه باشید.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح