کد خبر : 188739
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 16:31

جشن نوروزگاه در کاخ مروارید کرج برگزار می‌شود

جشن نوروزگاه در کاخ مروارید کرج برگزار می‌شود

ایسنا/البرز سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: برنامه‌های نوروز امسال در بحث گردشگری در استان‌های مختلف از جمله البرز متاثر از تصمیم ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع این ویروس خواهد بود. سعید دوستانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در صورت تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و

جشن نوروزگاه در کاخ مروارید کرج برگزار می‌شود

ایسنا/البرز سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: برنامه‌های نوروز امسال در بحث گردشگری در استان‌های مختلف از جمله البرز متاثر از تصمیم ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع این ویروس خواهد بود.

سعید دوستانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در صورت تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و دریافت مجوز از ستاد ملی کرونا برخی از اماکن و فضاهای گردشگری البرز میزبان مسافران و شهروندان البرزی خواهند بود، اظهار کرد: در صورت ایجاد زیرساخت‌ها و شرایط لازم نوروز امسال درهای کاخ سلیمانیه به روی بازدیدکنندگان باز می‌شود.

وی ادامه داد: البته با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فروش بلیط به صورت محدود و در فواصل زمانی معینی انجام می‌شود.

وی توضیح داد: در تلاشیم در ایام نوروز زمینه بازدید از موزه جانور شناسی البرز که در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع شده را فراهم کنیم تا مردم بتوانند از جاذبه‌های منحصر به فرد این مجموعه دیدن کنند.

این مسئول اضافه کرد: در کنار موارد مذکور، قرار است طبق روال سال‌های گذشته نوروز امسال هم شاهد برپایی جشن نوروزگاه در محوطه کاخ مروارید باشیم.

دوستانی افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف در پارک جهان‌نما و همچنین ایجاد امکان بازدید از محوطه تپه ازبکی از دیگر برنامه‌های احتمالی نوروز امسال است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: بدون شک برنامه‌های نوروز امسال در بحث گردشگری در استان‌های مختلف از جمله البرز متاثر از تصمیم ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع این ویروس خواهد بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح