کد خبر : 208199
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 19:49

درگیری مسلحانه و شهادت دوتن از ماموران نیروی انتظامی یاسوج

درگیری مسلحانه و شهادت دوتن از ماموران نیروی انتظامی یاسوج

سیدجواد هاشمی مهر در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با بیان اینکه ماموران انتظامی در محدوده سرنجل کُل واقع در منطقه تِلگاه شهرستان بویراحمد، پس از اطلاع عبور یک محموله تریاک در محور یاسوج به اصفهان، خودروی حامل مواد مخدر را مشاهده و متوقف کردند، اظهار داشت: در حالی که خودرو حامل مواد مخدر متوقف

درگیری مسلحانه و شهادت دوتن از ماموران نیروی انتظامی یاسوج

سیدجواد هاشمی مهر در گفت و گو با ایلنا از یاسوج با بیان اینکه ماموران انتظامی در محدوده سرنجل کُل واقع در منطقه تِلگاه شهرستان بویراحمد، پس از اطلاع عبور یک محموله تریاک در محور یاسوج به اصفهان، خودروی حامل مواد مخدر را مشاهده و متوقف کردند، اظهار داشت: در حالی که خودرو حامل مواد مخدر متوقف شده بود، سرنشینان یک دستگاه خودرو که اسکورت کننده محموله بوده‌اند به محض رسیدن به محل استقرار ماموران انتظامی، نیروهای انتظامی را به رگبار بسته و متواری شدند.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر از این افراد، خاطرنشان کرد: دو نفر عامل تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی به ارتفاعات جنگلی حاشیه محل حادثه متواری شده که تلاش‌ برای دستگیری آنها ادامه دارد.

بگفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برای کمک به عملیات جستجو و دستگیری سریع‌تر عاملان تیراندازی هم اکنون یک فروند بالگرد نیز در حال پرواز در منطقه است.

هاشمی مهر، نام شهدای این درگیری مسلحانه را سرهنگ امینی و سروان درخشان فر از کارکنان فرماندهی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان و یادآور شد: سروان درخشان فر در این درگیری مصدوم شده بود و دقایقی پیش به شهادت رسید.

وی گفت: سرهنگ امینی از کارکنان فراجا در استان کهگیلویه و بویراحمد در محل درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در جاده یاسوج – پاتاوه به شهادت رسید.

هاشمی مهر از مردم یاسوج، روستاهای اطراف و بخش پاتاوه خواست در محل حادثه تجمع نداشته تا پلیس بتواند پیگیری‌های امنیتی خود را برای دستگیری دو عامل فراری به خوبی انجام دهد.

وی گفت: این منطقه از مناطق گردشگری بویراحمد به شمار می‌رود که می‌طلبد امروز و فردا، در این مکان استقرار خانواده‌ها برای تفریح و استراحت انجام نشود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح