کد خبر : 183909
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:53

رشد ۲ برابری تولید شمش در آلومینیوم المهدی هرمزگان

رشد ۲ برابری تولید شمش در آلومینیوم المهدی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال ۱۴۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این کارخانه تولید شده است که در مدت مشابه پارسال رشد ۲ برابری داشته است. حمید مهتدی صبح امروز(۲۵ بهمن ماه) با بیان اینکه تولید شمش آلومینیوم در این شرکت از ابتدای سال تاکنون بیش از دو برابر شده است، افزود: از

رشد ۲ برابری تولید شمش در آلومینیوم المهدی هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال ۱۴۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این کارخانه تولید شده است که در مدت مشابه پارسال رشد ۲ برابری داشته است.

حمید مهتدی صبح امروز(۲۵ بهمن ماه) با بیان اینکه تولید شمش آلومینیوم در این شرکت از ابتدای سال تاکنون بیش از دو برابر شده است، افزود: از ابتدای امسال ۱۴۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این کارخانه تولید شده است که در مدت مشابه پارسال رشد دو برابری داشته است.

وی با اشاره به اینکه تعمیر و راه اندازی دیگ‌های الکترولیز کارخانه به همت متخصصان بومی و انجام تعمیرات اساسی و تامین به موقع مواد اولیه را از مهم‌ترین عوامل این افزایش تولید است، اظهار کرد: یکی دیگر از دلایل این افزایش تولید، وارد مدار کردن بخش زیادی از دیگ‌های خارج از مدار در این شرکت بود

مهتدی ادامه داد: ظرفیت اسمی تولید شمش این کارخانه ۲۵۴ هزار تن شمش است که اکنون حدود ۷۰ درصد ظرفیت اسمی این کارخانه می‌شود.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۱۵ هزار تن مواد اولیه از کشورهای خارجی وارد کارخانه شده است و ۳۸ هزار تن شمش صادر شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از ۱۸۰ هزار تن شمش آلومینیوم در شرکت آلومینیوم المهدی تولید شود، افزود: پارسال حدود ۸۸ هزار تن شمش آلومینیوم در این شرکت تولید شده و اکنون۳۴۰ دیگ الکترولیز در شرکت آلومینیوم المهدی فعال است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح