کد خبر : 208248
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 13:07

سامسونگ گلکسی SmartTag2 را در هند عرضه کرد

سامسونگ گلکسی SmartTag2 را در هند عرضه کرد

به گزارش پست نیوز و به نقل از گسمارنا سامسونگ اوایل این ماه Galaxy SmartTag2 را معرفی کرد و امروز فروش آن را برای ردیاب در هند آغاز کرد. قیمت هر واحد ۲۷۹۹ INR (حدود ۳۳ دلار / ۳۱ یورو) است. سامسونگ Galaxy SmartTag2 را به هند می آورد لوازم جانبی هوشمند در حال حاضر

Samsung brings Galaxy SmartTag2 to India

به گزارش پست نیوز و به نقل از گسمارنا سامسونگ اوایل این ماه Galaxy SmartTag2 را معرفی کرد و امروز فروش آن را برای ردیاب در هند آغاز کرد. قیمت هر واحد ۲۷۹۹ INR (حدود ۳۳ دلار / ۳۱ یورو) است.

سامسونگ Galaxy SmartTag2 را به هند می آورد
لوازم جانبی هوشمند در حال حاضر در رنگ‌های سفید یا مشکی در فروشگاه آنلاین سامسونگ، Amazon.in و فروشگاه‌های انحصاری سامسونگ موجود است. سامسونگ هیچ چیز خوبی مانند قاب یا باندل ارائه نمی دهد، اما قیمت ۲۷۹۹ INR فقط برای مدت زمان محدود است. بعداً گفته می شود که به ۲۹۹۹ INR (36 دلار / ۳۴ یورو) افزایش می یابد.

Samsung Galaxy SmartTag2 با ویژگی های جدیدی مانند Lost Mode عرضه می شود. این به مالکان اجازه می دهد تا اطلاعات خود را وارد کنند، و سپس افرادی که برچسب و هر آنچه که به آن متصل شده است را پیدا کرده اند، می توانند با یک اسکن ساده NFC آن را پیدا کنند. حالت ذخیره انرژی جدید نیز عمر باتری ۵۰۰ روزه را به ۷۰۰ روز بهبود می بخشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح