کد خبر : 187156
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 16:08

سردار سلیمانی نمونه بارز یک مجاهد متدین بود

سردار سلیمانی نمونه بارز یک مجاهد متدین بود

ایسنا/آذربایجان غربی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اثبات کرد در عین جهاد می‌توان دیندار و با خدا نیز بود. حجت الاسلام علی متین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک انسان کامل در دوران

سردار سلیمانی نمونه بارز یک مجاهد متدین بود

ایسنا/آذربایجان غربی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اثبات کرد در عین جهاد می‌توان دیندار و با خدا نیز بود.

حجت الاسلام علی متین در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک انسان کامل در دوران معاصر است، به طوری که ضمن اینکه مرد جهاد و عرصه سیاست بود، بلکه فردی متدین نیز بود.

وی توکل به خداوند متعال، ولایتمداری، توانایی مدیریت بحران و نخبه نظامی را از جمله ویژگی‌هایی برشمرد که در وصف سردار سلیمانی به کار گرفته می‌شود و در ادامه افزود: این بزرگمرد ضمن اینکه مرد جهاد، میدان جنگ و رزم بود، فردی اجتماعی، مردم‌دار بوده و با خداوند متعال انس و الفت عمیقی نیز داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: همین ویژگی‌های برجسته باعث شد که مورد عنایت خداوند متعال قرار گرفته و در قلب ملت‌های آزاده و ستم‌کشیده جای بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه شهرت به تنهایی به فرد عزت نمی‌دهد، اضافه کرد: افراد زیادی در عرصه‌های مختلف به شهرت‌ ملی، منطقه‌ای و حتی جهانی دست یافته‌اند ولی لزوما این شناخته شدن به محبوبیت آنها منجر نشده است، حال آنکه سردار سلیمانی ضمن اینکه فردی شاخص و ممتاز بود و دوست و دشمن او را می‌شناختند، محبوب قبول مسلمانان نیز بود .

حجت الاسلام متین با بیان اینکه، در هر زمانی و مکانی و در بین هر قومی افرادی با شاخصه های ممتاز آن خطه وجود دارد که مردم آنها را قهرمان خود می‌دانند، گفت: در
در ایران اسلامی و جهان اسلام نیز طی چند دهه گذشته این عنوان زیبنده سردار سلیمانی شد چرا که امنیت را به جهان اسلام البته با تقدیم کردن جان خود هدیه داد.
منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح