کد خبر : 208041
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 2:09

طرح پویش هلال رحمت در شهرستان البرز برگزار شد

طرح پویش هلال رحمت در شهرستان البرز برگزار شد

به گزارش ایلنا، حسین خوئینی گفت: با تلاش اعضای داوطلبان شعبه البرز و با کمک خیرین، غذای گرم به ارزش تقریبی ٣۶ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان منطقه کم برخوردار مهاجرانی و شریفیه، معلولان و بیماران صعب‌العلاج نیازمند، کودکان بی سرپرست، کمپ بانوان، کمپ بیدستان و نیازمندان شهر الوند، توزیع شد. سرپرست جمعیت

طرح پویش هلال رحمت در شهرستان البرز برگزار شد

به گزارش ایلنا، حسین خوئینی گفت: با تلاش اعضای داوطلبان شعبه البرز و با کمک خیرین، غذای گرم به ارزش تقریبی ٣۶ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان منطقه کم برخوردار مهاجرانی و شریفیه، معلولان و بیماران صعب‌العلاج نیازمند، کودکان بی سرپرست، کمپ بانوان، کمپ بیدستان و نیازمندان شهر الوند، توزیع شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های دیگری که معاونت داوطلبان هلال احمر استان در طرح پویش هلال رحمت آغاز کرده، ارائه بسته‌های معیشتی به نیازمندان مناطق محروم است که در این طرح از نیمه اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه سال جاری، با استفاده از ظرفیت خیران و علاقمندان اقدام به تهیه و توزیع بسته های غذایی بین افراد نیازمند کرده‌ایم.

وی یادآورد: تاکنون ۹۰۸ بسته غذایی تهیه و توزیع شده و این بسته‌های غذایی بین خانواده‌های محلات کم برخوردار در اجرای طرح تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار (طرح ۲۰۲۰) و همچنین در سایر مناطق استان، توزیع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک و همراهی خیرین و داوطلبان استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح