کد خبر : 184628
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:53

مسئولان اردبیل نسبت به تامین اقلام اساسی عید اقدام جدی کنند

مسئولان اردبیل نسبت به تامین اقلام اساسی عید اقدام جدی کنند

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از مسئولان استانی خواست؛ نسبت به تامین کالاهای اساسی در آستانه عید اقدام جدی و عملی داشته باشند. آیت‌الله سیدحسن عاملی روز جمعه ۲۴ بهمن ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: مدیریت قیمت کالاهای اساسی توسط دولت مردان، مقدم بر تمام

مسئولان اردبیل نسبت به تامین اقلام اساسی عید اقدام جدی کنند

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از مسئولان استانی خواست؛ نسبت به تامین کالاهای اساسی در آستانه عید اقدام جدی و عملی داشته باشند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی روز جمعه ۲۴ بهمن ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: مدیریت قیمت کالاهای اساسی توسط دولت مردان، مقدم بر تمام کارهای دیگر است و اگر در اینجا مشکل داشته باشید سایر اقدامات شما هم مورد توجه قرار نمی‌گیرد و زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه سفره مردم به ویژه طبقه پایین نباید کوچک و کوچکتر شده و قدرت خرید آنها نباید پایین بیاید، خاطرنشان کرد: هیچ مرد خانه و بزرگ خانه‌ای نباید شرمنده اهل بیت خود باشد و حداقل نیازهای ضروری یک زندگی آبرومندانه و عزتمندانه باید تامین شود.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه اهل بازار باید در این خصوص دقت داشته باشند، گفت: کوچکترین اجحاف به مردم مخصوصا در این ایام، خرید مفتی آتش جهنم و آتش غضب الهی است و قطعاً خود شما را هم گرفتار می‌کند.

عاملی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به اینکه اخیرا ریاست بانک مرکزی گفته ۵۰۰ هزار کارت بانکی در زمینه پولشویی و قمار با همکاری دستگاه قضاء حذف می‌شود، بیان کرد: ظاهر این حرف بسیار خوب است اما نشان می‌دهد که سال‌های متمادی دزدان حرفه‌ای سیستم بانکی را محل تاخت و تاز خود و هجمه به حقوق ملت و بیت‌المال کرده و درآمدهای نامشروع سرسام‌آور کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: فعال شدن کارت‌های قمار در مراکز حرفه‌ای قمار و شرط‌بندی جز با مساعدت از سیستم بانکی اصلا امکان ندارد و بعضی از بانک‌ها درگاه‌های خود را با آغوش باز به آنها باز کرده‌اند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این سخن بایدن که جنگ یمن باید متوقف شود و ما نباید به عربستان سلاح بفروشیم و این سخن اتحادیه اروپا که نیروهای خارجی دیگر باید از یمن خارج شوند، معنایش این است که جنایت ۶ ساله ما در یمن اشتباه بود اما نمی‌گویند که چه کسی باید جوابگوی این جنایت وحشتناک باشد و چرا مجرم محاکمه نمی شود. چرا بوش که اعتراف به خطا در حمله به عراق کرد و موجب شد دو میلیون نفر جان خود را از دست بدهند محاکمه نشد.

عاملی گفت: یک کودتای نظامی در میانمار، آمریکا و اروپا چنان داد می‌زنند که صدایشان گوش فلک را کر می‌کند در حالی که در آنجا یک هزارم جنایت یمن اتفاق نیفتاده است.

وی اظهار کرد: این مطلب نشان می‌دهد که اغراض و جهت‌گیری‌های خاص در تصمیم‌گیری‌های کلان دنیا دخالت می‌کند و با چنین دخالتی سخن از دموکراسی و حقوق بشر، اضحوکه و سخریه است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح