کد خبر : 188319
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 18:12

مهرواره “مشاغل” ویژه کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

مهرواره “مشاغل” ویژه کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی نخستین جشنواره “مشاغل” ویژه کودکان و نوجوانان طی روزهای ۲۰ بهمن تا ۲۰ اسفندماه سال جاری همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت سال جهش تولید و معرفی برگزیدگان در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود. علی بینش با اعلام مطلب تاکید کرد: مهرواره مشاغل فرصتی مناسب و جدید برای تبیین و هدایت کودکان و

مهرواره "مشاغل" ویژه کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی نخستین جشنواره “مشاغل” ویژه کودکان و نوجوانان طی روزهای ۲۰ بهمن تا ۲۰ اسفندماه سال جاری همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت سال جهش تولید و معرفی برگزیدگان در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

علی بینش با اعلام مطلب تاکید کرد: مهرواره مشاغل فرصتی مناسب و جدید برای تبیین و هدایت کودکان و نوجوانان به سمت مشاغل مورد علاقه و تحقق شعار تمرین زندگی است.

وی اضافه کرد: توسعه و ترویج کارآفرینی و رونق تولید به ویژه در سالی که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده از جمله اهداف این محور است.

وی، آشنایی کودکان و نوجوانان با مشاغل و فرصت‌های شغلی آینده، هدایت آن به سمت مدیریت زمان و کشف استعدادهای آنان، تعمیق فرهنگ کار و تلاش، رشد توانایی‌های فردی و جمعی، تقویت اعتماد به نفس جرات‌مندی و امید به آینده و نیز افزایش نشاط و شادابی را از دیگر اهداف این مهرواره برشمرد.

بینش، اولیا، خانواده‌ها و صاحبان مشاغل را از جمله مخاطبان این مهرواه عنوان و تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید شناخته شده در زمینه مشاغل مختلف از طریق فضای مجازی، معرفی مشاغل “شهر من” در قالب قصه، کلیپ، نشریه دیواری و عکاسی، ساخت ماکت معرفی مشاغل و برپایی نمایشگاهی از آثار تولید شده توسط کودکان و نوجوانان در این زمینه را از برنامه‌های این مهرواره عنوان کرد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، مراسم اختتامیه و تجلیل از منتخبان مهرواره، ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح