کد خبر : 191353
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:20

نمایشگاه وقایع انقلاب در قم دایر شده است

نمایشگاه وقایع انقلاب در قم دایر شده است

ایسنا/قم نمایشگاه عکس وقایع نگاری انقلاب اسلامی در نگارگذر فرهنگ قم به نمایش درآمده است. محمد مهدی بهمنی روابط عمومی حوزه هنری استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: یکی از برنامه‌های حوزه هنری در دهه فجر مراسم رونمایی از کتاب «حجره شماره دو» بود. این کتاب خاطرات حجت‌الاسلام ابوالقاسم اقبالیان و به قلم رضا

نمایشگاه وقایع انقلاب در قم دایر شده است

ایسنا/قم نمایشگاه عکس وقایع نگاری انقلاب اسلامی در نگارگذر فرهنگ قم به نمایش درآمده است.

محمد مهدی بهمنی روابط عمومی حوزه هنری استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: یکی از برنامه‌های حوزه هنری در دهه فجر مراسم رونمایی از کتاب «حجره شماره دو» بود. این کتاب خاطرات حجت‌الاسلام ابوالقاسم اقبالیان و به قلم رضا یزدانی است. این. اثر در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: حجت‌الاسلام ابوالقاسم اقبالیان در بسیاری از مقاطع حساس تاریخ انقلاب و دفاع مقدس حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده است. وی با شخصیت‌های مهم تاریخ انقلاب در ارتباط بوده‌اند و خاطرات دست اول و شنیدنی دارند. حجره شماره دو خلاصه‌ای از تاریخ انقلاب و دفاع مقدس قم است.
بهمنی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های حوزه هنری نمایشگاه عکس انقلاب است. عکس‌های این نمایشگاه از وقایع شهر قم در نزدیکی پیروزی انقلاب اسلامی شروع می‌شود و تا ورود امام خمینی به شهر قم پس از انقلاب پیش می‌رود. این آثار در نگارگذر فرهنگ قم به نمایش درآمده است و علاقه‌مندان می‌توانند در تمام طول شبانه روز از نمایشگاه دیدن کنند.
وی تصریح کرد: گالری ماه حوزه هنری نیز در این دهه افتتاح شده است. این گالری با موضوع ایران ۱۴۰۴ شامل آثار هنرمندان سراسر کشور است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح