کد خبر : 181995
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:32

هشدار بین المللی به رهبران سومالی نسبت به اقدامات یکجانبه درباره انتخابات

هشدار بین المللی به رهبران سومالی نسبت به اقدامات یکجانبه درباره انتخابات

هیئت های دیپلماتیک خارجی در سومالی به رهبران این کشور نسبت به اتخاذ هرگونه اقدامات یکجانبه درباره انتخابات آتی هشدار دادند. به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این هیئت ها در بیانیه ای مشترک اعلام کردند، از نشست مشورتی میان رهبران سومالی استقبال می کنند که قرار است فردا (دوشنبه) با هدف دستیابی به

هشدار بین المللی به رهبران سومالی نسبت به اقدامات یکجانبه درباره انتخابات

هیئت های دیپلماتیک خارجی در سومالی به رهبران این کشور نسبت به اتخاذ هرگونه اقدامات یکجانبه درباره انتخابات آتی هشدار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این هیئت ها در بیانیه ای مشترک اعلام کردند، از نشست مشورتی میان رهبران سومالی استقبال می کنند که قرار است فردا (دوشنبه) با هدف دستیابی به توافقی پیرامون مسائل مربوط به انتخابات برگزار شود.

آنها تاکید کردند، نباید مکان برگزاری نشست بهانه ای برای هر نوع تاخیر در این دیدار مهم شود.

هیئت های دیپلماتیک خارجی در سومالی اعلام کردند، از نتایج این نشست باید تعیین جدول زمانی انتخابات آتی باشد. باید رایزنی ها با احزاب سیاسی دیگر بیشتر شود تا یک توافق جامع به دست آید.

این هیئت ها نسبت به اقدامات یکجانبه که ممکن است طرف ها در سومالی اتخاذ کنند، هشدار داده و اعلام کردند، وقتش رسیده که از اقدامات یکجانبه که طرف ها به صورت جداگانه اتخاذ می کنند، پرهیز شود و به سرعت درباره روند برگزاری انتخابات ۱۷ سپتامبر برای انتخاب رهبران سومالی توافق شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح