کد خبر : 183430
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:20

هشدار درباره افزایش مبتلایان به کرونا در سیرجان

هشدار درباره افزایش مبتلایان به کرونا در سیرجان

ایسنا/کرمان جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان گفت: وضعیت شهرستان سیرجان در شیوع کرونا از زرد به نارنجی تبدیل شده و شمار مبتلایان در این شهر افزایش یافته است. دکتر”محمدصادق بصیری” ظهر امروز ۲۵ بهمن ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در استان کرمان ۱۲ شهرستان در شیوع کرونا وضعیت آبی، ۱۰

هشدار درباره افزایش مبتلایان به کرونا در سیرجان

ایسنا/کرمان جانشین استاندار در ستاد کرونای استان کرمان گفت: وضعیت شهرستان سیرجان در شیوع کرونا از زرد به نارنجی تبدیل شده و شمار مبتلایان در این شهر افزایش یافته است.

دکتر”محمدصادق بصیری” ظهر امروز ۲۵ بهمن ماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در استان کرمان ۱۲ شهرستان در شیوع کرونا وضعیت آبی، ۱۰ شهرستان وضعیت زرد دارند و سیرجان در دو روز گذشته از زرد به نارنجی برگشته است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهر بافت از نارنجی به زرد تبدیل شد، افزود: سیرجان شهرستان بزرگی است و رفت و آمدهای زیادی در آن اتفاق می افتد و نزدیکی به هرمزگان و تردد از نقاط مختلف به این شهر موجب افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شده و هشدار می دهیم که مراقبت بیشتری صورت بگیرد.

بصیری در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که مراسم ۲۲ بهمن ویژه سالگرد پیروزی انقلاب را با نظم، رعایت مقررات بهداشتی و طبق مصوات ستاد ملی و استانی کرونا در شهرستان های استان با برنامه ریزی مدیریت کردند، تشکر می کنیم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه “بهاءالدینی” فرماندار سیرجان در ارتباط ویدئوکنفرانس اظهار کرد: عبور مسافران از سیرجان به سمت هرمزگان و توقف در شهر، حجم تردد کامیون ها و بارگیری روزانه ۳۰۰۰ کامیون از گل گهر و تردد به نقاط مختلف کشور از دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سیرجان است.

وی افزود: همچنین مراجعه شهروندان از روستاها و شهرهای اطراف برای خرید شب عید به مرکز شهرستان از دیگر علل افزایش مبتلایان است و درخواست اعمال محدودیت در محورهای شهرستان و مشاغل گروه سه و چهار را داریم.

دکتر”غلامعباس محمدی” رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان نیز در این ارتباط ویدئوکنفرانس اظهار کرد: امروز آمار مثبت بستری در سیرجان ۲۶ نفر بوده است.

وی افزود: از ابتدا تا ۱۸ بهمن ماه جاری آمار بستری مبتلایان به کرونا در شهرستان سیجرنا ۴۶ تا ۵۶ نفر بوده که از ۱۹ بهمن ماه آمار رو به افزایش رفته و به ۶۳ و ۷۰ نفر رسید.

محمدی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن تعداد ۷۸ نفر بستری داشتیم، گفت: از ۲۳ بهمن ماه آمار بستری در شهرستان رو به کاهش رفته است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح