کد خبر : 189454
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:09

واحدهای تملیکی واجد شرایط استان سمنان آزادسازی می‌شوند؟

واحدهای تملیکی واجد شرایط استان سمنان آزادسازی می‌شوند؟

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از برنامه‌ریزی برای آزادسازی واحدهای تملیکی واجد شرایط در این استان خبر داد و از مسوولان ذی‌ربط خواست بر روند آزادسازی این واحدها تسریع کنند. علیرضا آشناگر، ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان اینکه اقدامات در خصوص برخی از واحدهای تملیکی که واجد شرایط آزادسازی

واحدهای تملیکی واجد شرایط استان سمنان آزادسازی می‌شوند؟

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از برنامه‌ریزی برای آزادسازی واحدهای تملیکی واجد شرایط در این استان خبر داد و از مسوولان ذی‌ربط خواست بر روند آزادسازی این واحدها تسریع کنند.

علیرضا آشناگر، ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان اینکه اقدامات در خصوص برخی از واحدهای تملیکی که واجد شرایط آزادسازی هستند در دستور کار قرار گرفته اظهار کرد: برخی از واحد های تملیکی استان شرایط آزادسازی را دارند که نیاز است تا با همکاری ویژه دستگاه‌های اجرایی متولی امر، بانکها و همچنین مساعدت دستگاه های نظارتی، روند اقدامات در این حوزه تسریع شود.

وی افزود: استانداری سمنان نیز آمادگی دارد تا در این ‌مهم به صورت جدی ورود کرده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود مساعدت و حمایت خود را برای آزادسازی این واحدها و تقویت تولید در استان اعمال کند.

آشناگر تاکید کرد: در خصوص حقوق دولتی مکتسبه از معادن، باید اعتبار و درآمدهای حاصل شده از این بخش به استان بازگشته و به منظور ایجاد زیرساخت‌ها هزینه شود .

این مقام ارشد اجرایی ادامه داد: در حال حاضر در بازگرداندن حقوق دولتی مکتسبه از معادن با مشکلاتی مواجه هستیم که نیاز است تا وزارت صمت در این حوزه ورود کرده و موانع پیش رو را مرتفع کند.

وی با بیان اینکه جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ اظهار کرد: جلسات این شورا باید به صورت مستمر برگزار و تقویت شود تا ‌مباحث و موارد مَد نظر مدیران، صاحبان سرمایه، صنعت و تولید، ارائه و مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

استاندار سمنان در پایان گفت: با توجه به اهمیت برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و همچنین مباحث مطروحه در این نشست ها، نیاز است تا نمایندگان مردم شریف استان حضور فعالتر و پر رنگ تری داشته باشند تا شاهد رشد بیش از پیش صنعت و تولید و بخش خصوصی در استان باشیم.

علیرضا شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز گفت: تیمی متشکل از کارشناسان متخصص و با حضور نماینده استانداری و بانک‌ها در خصوص مباحث و موارد پیرامون واحدهای تولیدی و صنعتی تملیکی در حال بررسی و بازدید میدانی از این واحدها هستند.

وی ادامه داد: ظرف مدت زمانی یک‌ماهه نتایج این بازدید کارشناسی و تخصصی اعلام و تصمیمات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات این واحدها تولیدی و صنعتی اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح