کد خبر : 185370
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:09

واگذاری سهام سرخابی‌ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی‌سازی

واگذاری سهام سرخابی‌ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی‌سازی

ایسنا/گلستان وزیر ورزش و جوانان گفت: مراحل مربوط به پرونده‌سازی واگذاری استقلال و پرسپولیس در بورس به اتمام رسیده و در انتظار تصمیم سازمان خصوصی‌سازی هستیم.   مسعود سلطانی فر امروز در حاشیه مراسم افتتاح سالن صدرای بندرگز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مستندسازی‌ها، گزارشات ثبت مالی، برگزاری مجامع و حسابرسی‌ها و مستندسازی املاک و

واگذاری سهام سرخابی‌ها در انتظار تصمیم سازمان خصوصی‌سازی

ایسنا/گلستان وزیر ورزش و جوانان گفت: مراحل مربوط به پرونده‌سازی واگذاری استقلال و پرسپولیس در بورس به اتمام رسیده و در انتظار تصمیم سازمان خصوصی‌سازی هستیم.

 

مسعود سلطانی فر امروز در حاشیه مراسم افتتاح سالن صدرای بندرگز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مستندسازی‌ها، گزارشات ثبت مالی، برگزاری مجامع و حسابرسی‌ها و مستندسازی املاک و دارایی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌منظور خصوصی‌سازی انجام شده است.

وی بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی با همکاری سازمان بورس و فرابورس در حال بررسی نهایی این مسئله هستند تا در بهترین شرایط استقلال و پرسپولیس را وارد بازار سرمایه شوند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف با توسعه فضاهای ورزشی توانستند نقش اجتماعی خود را به‌خوبی ایفاء کنند، تصریح کرد: سرانه فضاهای ورزشی در کشور در طول ۷ سال گذشته سه برابر شده است.

سلطانی فر با اشاره به اینکه ۲۶ هزار اماکن ورزشی خصوصی در سطح کشور داریم، گفت: با احتساب فضای ورزشی ورزش و جوانان، بخش خصوصی، آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و…، سرانه فضاهای ورزشی هر ایرانی بیش از ۱.۵ مترمربع است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح