کد خبر : 186430
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 9:39

پرداخت ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

پرداخت ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

ایسنا/کردستان مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان کردستان از پرداخت ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق این صندوق به نیازمندان کردستانی در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد. حبیب اله ناصری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در جهت ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اهداف بانکداری اسلامی و

پرداخت ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

ایسنا/کردستان مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان کردستان از پرداخت ۲۹ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از طریق این صندوق به نیازمندان کردستانی در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد.

حبیب اله ناصری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در جهت ترویج فرهنگ قرض الحسنه و اهداف بانکداری اسلامی و پرداخت تسهیلات به نیازمندان تاسیس شده، اظهار کرد: از طریق این صندوق  ۲۶۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه در ۹ ماهه نخست امسال به نیازمندان این استان پرداخت شده است.

وی افزود: ۱۷۰۰ فقره از این تسهیلات به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دربخش خدمات حمایتی و درمانی و کارگشایی بوده است .

ناصری با بیان اینکه ۳۵۰ فقره تسهیلات به مبلغ هفت میلیارد تومان نیز در بخش اشتغال زایی پرداخت شده، گفت: در بخش کمک به تامین مسکن مددجویان نیز ۳۸۴ فقره تسهیلات به مبلغ سه میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: ۱۶۶ فقره تسهیلات به مبلغ یک میلیارد و نیم نیز در بخش کمک به تحصیل دانشجویان بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح