کد خبر : 208189
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 17:04

پیشرفت فیزیکی مناسب تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد

پیشرفت فیزیکی مناسب تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد

احمدرضا دالوند در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد، یکی از پروژه‌های خوب و مهم مرکز لرستان بوده که استارت احداث و عملیات اجرایی آن دو ماه‌ پیش توسط استاندار کلنگ‌زنی شد. وی ادامه داد: این طرح یکی از پروژه‌های مهم شهری خرم‌آباد به حساب می‌آید که تأثیر به‌سزایی در کاهش

پیشرفت فیزیکی مناسب تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد

احمدرضا دالوند در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد، یکی از پروژه‌های خوب و مهم مرکز لرستان بوده که استارت احداث و عملیات اجرایی آن دو ماه‌ پیش توسط استاندار کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: این طرح یکی از پروژه‌های مهم شهری خرم‌آباد به حساب می‌آید که تأثیر به‌سزایی در کاهش ترافیک دارد.

دالوند اظهار کرد: در این بازه زمانی دو ماهه تأسیسات زیربنایی مانند شبکه فاضلاب، آب و… که از محل اجرای پروژه عبور می‌کرد، جابجا شدند.

این معاون استاندار برآورد اولیه برای احداث این پروژه تقاطع غیرهمسطح را ۲۳۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در بازدیدی که از این پروژه داشتیم پیشرفت فیزیکی نسبتاً خوبی داشته که جای قدردانی دارد.

این معاون استاندار لرستان بیان کرد: قرارداد این تقاطع با قرارگاه خاتم ۱۸ ماهه بسته شده ولی اگر بتوانیم منابع مالی را به موقع تأمین کرده و مشکلات مالی پروژه را مرتفع کنیم، با این پیشرفت فیزیکی که وجود دارد پیش‌بینی می‌شود بتوانیم پیش از موعد این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

دالوند تصریح کرد: این پروژه با هدف رفع معضل ترافیکی این منطقه انجام شده که در این نقطه از شریعتی یک چهارراه به مسیر میدان امام و کوی فلسطین وجود داشت که عامل گره ترافیکی بود و براساس طرحی که مشاور داده با اجرای این پروژه بخش اعظمی از گره ترافیکی مسیر مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح