کد خبر : 192679
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 18:18

کمبود مراکز خرید گندم در خراسان شمالی

کمبود مراکز خرید گندم در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: محصول گندم نباید به هیچ عنوان از استان خارج شود و متولیان امر باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند. محمود قنبری در جلسه کارگروه آرد و گندم استان گفت: آموزش به کشاورزان باید موجب افزایش میزان تولید سالانه گندم استان در سطح زیر

کمبود مراکز خرید گندم در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: محصول گندم نباید به هیچ عنوان از استان خارج شود و متولیان امر باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

محمود قنبری در جلسه کارگروه آرد و گندم استان گفت: آموزش به کشاورزان باید موجب افزایش میزان تولید سالانه گندم استان در سطح زیر کشت ثابت شود.

قنبری افزود: استفاده از سیستم برنامه ریزی شده مثل آبیاری تحت فشار و قطره ای، مبارزه به موقع با آفات، رعایت اصول درست برداشت گندم و استفاده از بذر اصلاح شده موجب افزایش تولید گندم استان می شود.

قنبری گفت: قیمت پیشنهادی استان به دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای خرید گندم طی مکاتبه ای ارسال شود تا با قیمت گذاری مناسب کشاورزان مازاد گندم تولیدی خود را تحویل دهند و همچنین باید هزینه خرید گندم باید به موقع به کشاورزان پرداخت شود.

وی افزود: کمبود مراکز خرید گندم از خلأهای استان به ویژه در شهرستان راز و جرگلان است که افزایش این مراکز با مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح