کد خبر : 208104
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 20:05

کمیته یادواره شهدای استان قزوین تشکیل شود

کمیته یادواره شهدای استان قزوین تشکیل شود

به گزارش ایلنای قزوین، سمیه اسمعیلی در دیدار فرمانده انتظامی استان با اشاره به برنامه‌های ترویجی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: در اجرای با کیفیت این برنامه‌ها نیازمند کمک‌های نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی هستیم. مدیرکل بنیاد شهید و  امور ایثارگران استان قزوین به طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران

کمیته یادواره شهدای استان قزوین تشکیل شود

به گزارش ایلنای قزوین، سمیه اسمعیلی در دیدار فرمانده انتظامی استان با اشاره به برنامه‌های ترویجی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: در اجرای با کیفیت این برنامه‌ها نیازمند کمک‌های نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و  امور ایثارگران استان قزوین به طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: در این دیدارها، مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران احصا و اقدامات لازم در جهت رفع آنها انجام می‌شود.

وی با  ارائه پیشنهاد مبنی بر اینکه رزمایش دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی اجرا شود، گفت: با انجام این مهم می‌توان دیدار با همه این عزیزان را در بازه زمانی کوتاه انجام داد، همچنین می‌توان یادواره شهدای نیروی انتظامی را برگزار کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این دیدار بر برگزاری یادواره شهدا تاکید کرد و افزود: برگزاری این یادواره در دستور کار نیروی انتظامی است تا بتواند شهدای این نهاد را به آحاد جامعه بشناساند.

سردار علی ابراهیمی عنوان کرد: نیروی انتظامی با همه امکانات و توانایی‌هایی که دارد تلاش می‌کند تا بتواند با برقراری نظم و امنیت از بروز مشکلات برای مردم پیشگیری کند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح