کد خبر : 189039
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:11

کنگره ملی «فرشتگان تاریخ‌ساز» برگزار شد

کنگره ملی «فرشتگان تاریخ‌ساز» برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، گفت: در استان حدود ۳۰۰۰ مادر شهید، سه هزار و ۲۰۰ همسر شهید و ۳۵۰ همسر جانباز ۷۰ درصد وجود دارد. به گزارش ایسنا، مهدی فعال در کنگره ملی فرشتگان تاریخ‌ساز و تجلیل و تکریم از مادران شهدا و بانوان جانباز و آزاده استان آذربایجان غربی، توضیح داد:

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، گفت: در استان حدود ۳۰۰۰ مادر شهید، سه هزار و ۲۰۰ همسر شهید و ۳۵۰ همسر جانباز ۷۰ درصد وجود دارد.

به گزارش ایسنا، مهدی فعال در کنگره ملی فرشتگان تاریخ‌ساز و تجلیل و تکریم از مادران شهدا و بانوان جانباز و آزاده استان آذربایجان غربی، توضیح داد: از مجموع ۱۰ هزار پرونده شهید آذربایجان‌غربی، امروز از بیش از ۱۲٠ نفر مادر شهید، بانوان جانباز و آزاده سطح استان تقدیر به‌عمل می‌آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان ‌غربی، گفت: در استان حدود سه هزار مادر شهید،  سه هزار و ۲۰۰ همسر شهید و ۳۵۰ همسر جانباز ۷۰ درصد وجود دارد.

وی افزود: در طول ۴۲ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی و باگذشت ۴۰ سال از دفاع مقدس، دشمنان نظام با انواع توطئه و دسیسه‌چینی سعی در تخریب این نظام مقدس داشتند که با رهبری و تدابیر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، شهدا، ایثارگران و خانواده‌هایشان این دسیسه‌ها خنثی شده است.

فعال بیان کرد: در زمینه معرفی و تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا، متأسفانه فعالیت‌های هنری زیادی صورت نگرفته که باید انجام شود، بخشی از آثار و اسناد شهدا جمع‌آوری و رونمایی شد که جمع‌آوری اسناد برعهده بنیاد و اجرای آن باید توسط هنرمندان بخش‌های مربوطه انجام و محقق شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح