کد خبر : 190963
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 11:11

گـویـنـدگـی و قـدرت نـفوذ در افـکار عـمومی

گـویـنـدگـی و قـدرت نـفوذ در افـکار عـمومی

انجمن علمی دانشجویی مطالعات افغانستان دانشگاه فردوسی مشهد کارگاه آموزشی و تخصصی «گویندگی، قدرت نفوذ در افکار عمومی» را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس سهیلا عرفانی ـ دانشجوی دکتری ارتباطات، دوشنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ برپا می‌شود. سخنوری و فن بیان، مهارتی است که به موفقیت

گـویـنـدگـی و قـدرت نـفوذ در افـکار عـمومی

انجمن علمی دانشجویی مطالعات افغانستان دانشگاه فردوسی مشهد کارگاه آموزشی و تخصصی «گویندگی، قدرت نفوذ در افکار عمومی» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس سهیلا عرفانی ـ دانشجوی دکتری ارتباطات، دوشنبه ۲۰ دی ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ برپا می‌شود.

سخنوری و فن بیان، مهارتی است که به موفقیت شغلی و تحصیلی افراد کمک می‌کند. در این کارگاه که به منظور ظرفیت سازی و ارتقای علمی دانشجویان ترتیب داده شده، فن بیان، اجرا، سخنوری و تاثیر گذاری بر دیگران با هدف بهبود کیفیت ارتباطات و زندگی شخصی آموزش داده می‌شود.

این برنامه با استفاده از نرم‌افزار ادوبی کانکت برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از آدرس http://vroom.um.ac.ir/safase در آن شرکت کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @FumSaoas_Admin پیام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح