گوگل روش های داده های کاربر را تغییر می دهد تا به تحقیقات ضد تراست آلمان پایان دهد

به گزارش پست نیوز و به نقل از رویترز برلین، ۵ اکتبر (رویترز) – دفتر کارتل آلمان روز پنجشنبه اعلام کرد، واحد آلفابت (GOOGL.O) گوگل موافقت کرده است تا شیوه های داده های کاربران خود را برای پایان دادن به تحقیقات ضد انحصار آلمان با هدف محدود کردن قدرت بازار مبتنی بر داده ها تغییر
به گزارش پست نیوز و به نقل از رویترز برلین، ۵ اکتبر (رویترز) – دفتر کارتل آلمان روز پنجشنبه اعلام کرد، واحد آلفابت (GOOGL.O) گوگل موافقت کرده است تا شیوه های داده های کاربران خود را برای پایان دادن به تحقیقات ضد انحصار آلمان با هدف محدود کردن قدرت بازار مبتنی بر داده ها تغییر دهد.
سازمان دیده بان ضد انحصار آلمان در ماه ژانویه برگه اتهامی را منتشر کرد که به عنوان بیانیه اعتراض به Google در مورد شرایط پردازش داده های آن شناخته می شود و گفت که کاربران حق انتخاب کافی برای اینکه آیا و تا چه حد با پردازش گسترده داده های خود موافق هستند داده نشده است. در سراسر خدمات شرکت
غولهای فناوری بر فروش تبلیغات هدفمند بر اساس دادههای انبوهی که درباره کاربران جمعآوری میکنند تکیه میکنند، یک مدل کسبوکار سودآور که اکنون در تلاقی قانونگذاران در سراسر جهان قرار دارد.
رگولاتور آلمانی گفت که تعهدات گوگل به کاربران امکان انتخاب بیشتری در مورد نحوه استفاده از داده هایشان در پلتفرم های شرکت می دهد.
آندریاس مونت، رئیس دفتر کارتل، در مصاحبهای گفت: «در آینده کاربران خدمات Google انتخاب بهتری در مورد اینکه چه اتفاقی برای دادههایشان میافتد، چگونه Google میتواند از آنها استفاده کند و اینکه آیا دادههای آنها ممکن است در همه سرویسها استفاده شود، خواهند داشت». بیانیه.
او گفت: «این نه تنها از حق کاربران برای تعیین میزان استفاده از دادههایشان محافظت میکند، بلکه قدرت بازار مبتنی بر دادههای Google را نیز محدود میکند».
تعهد Google بیش از ۲۵ سرویس دیگر از جمله Gmail، Google News، Assistant، Contacts و Google TV را پوشش می دهد.
این در مورد Google Shopping، Google Play، Google Maps، Google Search، YouTube، Google Android، Google Chrome و خدمات تبلیغات آنلاین Google اعمال نمیشود، که همگی مشمول قانون جدید اتحادیه اروپا به نام قانون بازارهای دیجیتال هستند که تعهدات مشابهی دارد.
مرجع رقابت آلمانی از زمانی که در سال ۲۰۲۱ قدرت های گسترده ای به نام بخش 19a GWB را به دست آورد که به آن اجازه می دهد تا انواع خاصی از شیوه های شرکت هایی که در نظر گرفته می شوند دارای اهمیت و قدرت متقابل بازار هستند را بررسی و ممنوع کند، نظارت خود را بر فناوری بزرگ افزایش داده است.
این امر تحقیقاتی را در مورد آمازون (AMZN.O)، پلتفرم متا (META.O) و اپل (AAPL.O) آغاز کرده است.
نوشته ماتیاس ویلیامز و فو یون چی. ویرایش توسط فریدریک هاینه و مارک پاتر
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰