کد خبر : 182520
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:40

ادامه روند قرمز شدن شهرها در خوزستان / منتظر روزهای سختی هستیم

ادامه روند قرمز شدن شهرها در خوزستان / منتظر روزهای سختی هستیم

ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به روند افزایشی وضعیت قرمز و نارنجی در استان گفت: نگران هستیم و اگر این روند تا هفته آینده به این روال ادامه یابد، باید منتظر روزهای سخت و خطرناک باشیم. رضا نجاتی شنبه شب در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز اظهار کرد: در حال حاضر

ادامه روند قرمز شدن شهرها در خوزستان / منتظر روزهای سختی هستیم

ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به روند افزایشی وضعیت قرمز و نارنجی در استان گفت: نگران هستیم و اگر این روند تا هفته آینده به این روال ادامه یابد، باید منتظر روزهای سخت و خطرناک باشیم.

رضا نجاتی شنبه شب در حاشیه بازدید از بیمارستان رازی اهواز اظهار کرد: در حال حاضر شاهد افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا نسبت به روزهای گذشته هستیم و ظرفیت بیمارستان رازی تکمیل شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بیمارانی در این بیمارستان در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ هستند؛ از مردم خواهش می کنیم این شرایط را جدی بگیرند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: عادی‌انگاری شرایط، موجب برگشت وضعیت قرمز و نارنجی به شهرهای خوزستان شد و همچنان این روند در حال پیش رفتن است. نگران هستیم و اگر این روند تا هفته آینده به این روال ادامه یابد، باید منتظر روزهای سخت و خطرناک باشیم.

نجاتی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها در شهرهای قرمز، گفت: اعمال محدودیت‌ها در شهرهای قرمز به فرمانداران ابلاغ شده است.

وی که در یک گفتگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: مردم باید بیشتر توجه و رعایت کنند تا این شرایط سخت مدیریت شود و به شرایط خوب هفته‌های قبل برگردیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح