کد خبر : 192432
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:43

برگزاری رویداد دورهمی جوانان کارآفرین در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در گلستان

برگزاری رویداد دورهمی جوانان کارآفرین در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در گلستان

ایسنا/گلستان رویداد دورهمی “خلاقیت، نوآوری و فناوری ویژه جوانان علاقه‌مند به کارآفرینی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی” به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جوانان استان گلستان روز گذشته به‌صورت مجازی و حضوری در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد. این رویداد دورهمی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور علاقه‌مندان،

برگزاری رویداد دورهمی جوانان کارآفرین در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در گلستان

ایسنا/گلستان رویداد دورهمی “خلاقیت، نوآوری و فناوری ویژه جوانان علاقه‌مند به کارآفرینی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی” به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جوانان استان گلستان روز گذشته به‌صورت مجازی و حضوری در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

این رویداد دورهمی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور علاقه‌مندان، سمن‌ها، دانشجویان و هنرمندان و دکتر مهدی سقایی و دکتر جاوید ایمانیان و مهندس علی احمدی، از فعالان عرصه گردشگری برگزار شد.

در این رویداد دورهمی، در مورد مباحثی نظیر راه‌های کسب درآمد از ظرفیت‌های منطقه‌ای و اقلیمی استان در بخش  گردشگری و صنایع‌دستی  و بهره‌گیری ویژه و فرصت سازی از  ظرفیت‌های موجود بحث و تبادل‌نظر شد.

این رویداد در راستای اجرای طرح شتاب دهی کسب‌وکارهای فناورانه جوانان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاد دانشگاهی واحد گلستان با هدف توانمندسازی جوانان در جهت تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، از امروز تا سه‌شنبه هفته جاری به ترتیب رویدادهای دورهمی خلاقیت، نوآوری و فناوری ویژه جوانان علاقه‌مند کارآفرینی در حوزه گیاهان دارویی، دیدار در کارگاه صنایع‌دستی و دیدار در کارگاه تولیدی فراوری گیاهان دارویی برگزار خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح