کد خبر : 192985
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 11:47

خراسان جنوبی به یکی از قطب‌های تولید طلا در کشور تبدیل می‌شود

خراسان جنوبی به یکی از قطب‌های تولید طلا در کشور تبدیل می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اظهار کرد: با مشخص شدن سرمایه گذار طرح طلای خونیک، این طرح وارد مرحله سرمایه گذاری شد و با این روند، خراسان جنوبی می‌تواند به یکی از قطب‌های تولید طلا در کشور تبدیل شود. امیر طاهرزاده، یکشنبه شب ۱۹ دی با بیان اینکه مزایده محدوده طلای

خراسان جنوبی به یکی از قطب‌های تولید طلا در کشور تبدیل می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اظهار کرد: با مشخص شدن سرمایه گذار طرح طلای خونیک، این طرح وارد مرحله سرمایه گذاری شد و با این روند، خراسان جنوبی می‌تواند به یکی از قطب‌های تولید طلا در کشور تبدیل شود.

امیر طاهرزاده، یکشنبه شب ۱۹ دی با بیان اینکه مزایده محدوده طلای خونیک برگزار و سرمایه گذار آن مشخص شد، گفت: این طرح، ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰کیلوگرم طلا را دارد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه معدن طلای خونیک ۱۸ کیلومتر وسعت دارد و در شهرستان خوسف واقع شده افزود: ذخیره این معدن ۵۰۸ هزار تُن است و استخراج اسمی آن سالانه ۵۰ هزار تُن کانسنگ طلاست.

وی با بیان اینکه با این روند، خراسان جنوبی می‌تواند به یکی از قطب‌های تولید طلا در کشور تبدیل شود، افزود: پیش بینی شده تا پایان سال آینده، سه حدوده فلزی در استان خراسان جنوبی شناسایی شود.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران یادآور شد: در جوار معدن هیرد، تا پایان سال آینده، ۳۰ هزار متر حفاری توسط این شرکت صورت می‌گیرد که ۴۰ درصد آن در نیمه دوم امسال و سال آینده انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح