کد خبر : 208263
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 11:07

Google خط مشی تبلیغات کریپتو را برای سال ۲۰۲۴ به روز می کند

Google خط مشی تبلیغات کریپتو را برای سال ۲۰۲۴ به روز می کند

  به گزارش reportaj.me و به نقل از coinbound گوگل تغییرات آتی را در سیاست تبلیغاتی ارزهای دیجیتال خود اعلام کرده است. پس از این اعلامیه، گوگل همچنین از تبلیغ‌کنندگان خواست تا خود را از این تغییرات آگاه کنند و آمادگی‌ها را برای رعایت الزامات جدید آغاز کنند. مردم بر این باورند که این به‌روزرسانی

 

به گزارش reportaj.me و به نقل از coinbound گوگل تغییرات آتی را در سیاست تبلیغاتی ارزهای دیجیتال خود اعلام کرده است. پس از این اعلامیه، گوگل همچنین از تبلیغ‌کنندگان خواست تا خود را از این تغییرات آگاه کنند و آمادگی‌ها را برای رعایت الزامات جدید آغاز کنند.

مردم بر این باورند که این به‌روزرسانی برای سیاست‌های محصول Google برای تبلیغات ارزهای رمزنگاری شده و صندوق‌های ETF است. این تغییرات از ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ اعمال خواهد شد. به طور مشابه، Google همچنین هشدار داده است که عدم رعایت آنها منجر به بسته شدن حساب های تبلیغ کننده می شود.

 

تأثیر به‌روزرسانی‌های Google بر خط‌مشی

ارزهای دیجیتال سکه تراست محصولات مالی هستند که زمینه را برای سرمایه گذاران فراهم می کنند تا به راحتی سهام تراست هایی را که دارای مقدار قابل توجهی ارز دیجیتال هستند، معامله کنند. این تراست‌ها در مقابل، علیرغم اینکه مالکیت مستقیمی ندارند، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنند.

در عین حال، اینها نیز گزینه هایی برای ایجاد یک نمونه کار به طور فزاینده متنوع هستند. بنابراین، معامله گران و سرمایه گذاران از سراسر جهان آنها را تحت نظر دارند.

 

گوگل اعلام کرد،

 

“این رویکرد جهانی تعهد گوگل را برای ایجاد یک محیط تبلیغاتی یکنواخت و ایمن برای کاربران در سطح جهانی تقویت می کند.”

 

به‌روزرسانی‌های خط‌مشی آتی به بازتعریف دامنه و الزامات برای تبلیغات سکه‌های ارزهای دیجیتال و صندوق‌های ETF می‌پردازد. تبلیغ‌کنندگانی که بازار آمریکا را هدف قرار می‌دهند تا زمانی که از سیاست‌های جدید پیروی می‌کنند، با مشکلی در تبلیغ این محصولات و خدمات مواجه نخواهند شد.

 

علاوه بر این، دریافت گواهینامه از گوگل برای آنها اجباری شده است. این به‌روزرسانی‌های خط‌مشی به ایالات متحده محدود نمی‌شود. آنها برای همه حساب‌های تبلیغاتی Cryptocurrency Coin Trusts در سراسر جهان اعمال می‌شوند.

 

درک انطباق و پیامدها

Google به تبلیغ‌کنندگان تعهدشان برای رعایت قوانین محلی در مناطقی که تبلیغات هدف‌گذاری شده است، یادآوری کرد. به طور مشابه، این شرکت رویکرد جدیدی را برای برخورد با تخلفات خط‌مشی ایجاد کرد که شامل هشدار قبل از تعلیق حساب می‌شود.

تبلیغ‌کنندگانی که از این خط‌مشی‌های جدید پیروی نمی‌کنند، تقریباً ۷ روز قبل از تعلیق احتمالی حساب، اخطاری دریافت می‌کنند. این دوره فرصتی را در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد تا هرگونه مشکل احتمالی عدم انطباق را برطرف کنند و مجدداً با دستورالعمل‌های بازنگری شده مطابقت کنند.

 

به طور مشابه، گوگل به تبلیغ‌کنندگان پیشنهاد کرد که اسناد خود را در مورد محصولات مالی محدود شده و گواهی محصول بررسی کنند. تبلیغ‌کنندگان سکه‌های رمزنگاری‌شده باید سیاست‌های به‌روزشده خود را برای اطمینان از رعایت آن زیر نظر داشته باشند.

 

تبلیغ کنندگان نظرات متفاوتی در مورد این تحولات داشته اند. برخی بر این باورند که این سیاست‌ها کاملاً سخت‌گیرانه و خشن هستند، در حالی که برخی دیگر اظهار می‌کنند که این فرصتی برای تبلیغ‌کنندگان است تا برای نتایج بهتر در موتور جستجو، مجدداً ارزیابی کرده و استراتژی‌ای را بر اساس آن انجام دهند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح