YouTube TV Preps تست چند منظره های سفارشی در خارج از ورزش

[ad_1] همانطور که در ماه گذشته پیش نمایش شد ، YouTube TV اکنون شروع به اجازه دادن به مشترکین می کند تا چند منظره سفارشی را برای محتوای ورزشی غیر زنده بسازند. Google امروز به تفصیل چگونگی “آزمایش با توانایی اعضای تلویزیون YouTube برای ساختن چند منظره با کانال های انتخابی” را شرح داد. این
[ad_1]

همانطور که در ماه گذشته پیش نمایش شد ، YouTube TV اکنون شروع به اجازه دادن به مشترکین می کند تا چند منظره سفارشی را برای محتوای ورزشی غیر زنده بسازند.
Google امروز به تفصیل چگونگی “آزمایش با توانایی اعضای تلویزیون YouTube برای ساختن چند منظره با کانال های انتخابی” را شرح داد. این کار با “لیست کوچکی از کانال های ملی محبوب در انواع ژانرهای محتوا” ، مانند Bravo ، ESPN و ایالات متحده آغاز می شود. این لیست با گذشت زمان تغییر و گسترش می یابد.
این در حال شروع “طی چند هفته آینده” است و “طی ماه های آینده” ادامه خواهد یافت ، با کانال های محلی و دیگر.
ما به آرامی این آزمایش را به کاربران می رسانیم ، بنابراین اگر هنوز دسترسی ندارید نگران نباشید. شما به زودی!

به دسترسی:
- از برگه Home ، برای توصیه های چند منظوره شخصی ، از ردیف “Watch in Multiview” یا ردیف “Top Picts for You” در یک نمایش چند منظوره کلیک کنید.
- در تلویزیون هوشمند یا دستگاه پخش خود ، تماشای یک کانال واجد شرایط را شروع کنید و روی کنترلر خود ضربه بزنید تا یک نمای چند منظوره پیدا کنید.
- در دستگاه تلفن همراه یا رایانه لوحی خود ، تماشای یک کانال واجد شرایط را شروع کنید و روی “Multiview” روی پخش کننده ضربه بزنید تا یک نمایش چند منظوره پیدا کنید.
در همین حال ، YouTube TV در نظر دارد چند منظره جدید “همیشه” را که دارای کانال های محلی ABC ، CBS ، Fox و NBC شما است ، راه اندازی کند. این یک پرتاب جداگانه از چند منظره سفارشی است و ممکن است زودتر از آن بیاید.
اطلاعات بیشتر در مورد YouTube TV:
FTC: ما از پیوندهای وابسته به خودرو درآمد استفاده می کنیم. بیشتر
[ad_2]
منبع:9to5google
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰