کد خبر : 187685
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 16:51

آغاز راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در کرمانشاه

آغاز راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه  راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی در کرمانشاه آغاز شد.  راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از دقایقی پیش به صورت خودرویی در کرمانشاه آغاز شد و کرمانشاهی های انقلابی و ولایت مدار همراه با دیگر مردم ایران اسلامی در  این مراسم حضور یافته اند تا در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب، بار دیگر حمایتشان را

آغاز راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه  راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی در کرمانشاه آغاز شد.

 راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از دقایقی پیش به صورت خودرویی در کرمانشاه آغاز شد و کرمانشاهی های انقلابی و ولایت مدار همراه با دیگر مردم ایران اسلامی در  این مراسم حضور یافته اند تا در چهل و دومین سال پیروزی انقلاب، بار دیگر حمایتشان را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه به دلیل شرایط کرونایی به صورت خودرویی و از ساعت ۱۰ صبح امروز  از میدان آزادی کرمانشاه آغاز شده و به سمت میدان فردوسی در جریان است.

خودروهای شرکت کننده در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن نمادهایی از پرچم جمهوری اسلامی، پوستر و تراکت به همراه داشته و آمده اند تا بار دیگر با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید بیعت کنند.

از نکات قابل توجه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال می توان به حضور اقشار مختلف مردم از کودک و نوجوان گرفته و جوان و میانسال و افراد سالخورده در خودروهای حاضر در این مراسم اشاره کرد.

در دیگر شهرهای استان کرمانشاه نیز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس باز نميکنه

از نگارش تا انتشار رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح